Yes!

Inatt kom det mer snö, och mer ska det tydligen bli! Precis vad vi önskade oss - eller inte!!!

Lilleman är nedpackad i bilbarnstolen (bästa sova-middag-trixet nr 1), och vi ska strax bege oss iväg till Backaplan för att köpa en bumbo-stol till honom. Jag förutspår att det kommer passa honom alldeles utmärkt att sitta i en sådan :) Han fick provsitta lite när vi var på BVC sist, och satt som en prins! Men man vet ju aldrig, den kanske är lika opoppis som babysittern. Jag återkommer med rapport!



Vår söt-skrutt för ett par dagar sen. Magläge funkar fint i ca. 2 minuter, sen blir han arg som ett bi! ;)

Kommentarer
Postat av: Lavsund

åh han e ju så goo att man bara vill "nypa" honom! =)

2010-02-19 @ 18:41:01
Postat av: Evelina

jag saknar min lilla älskliiiing. ge honom tusen pussar från mig! Martin hälsar! Puss&Kram

2010-02-20 @ 21:47:31
URL: http://hihater.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0