En sjuk liten skrutt!

Vi var på kalas igår, hos min bror som fyllde 15. Skrutten tyckte inte det var det minsta mysigt. Han skrek från det att vi kom tills vi åkte igen, med en kort powernap däremellan. Inatt blev han tok-förkyld, stackarn! Inte konstigt att han inte var på gott humör.

Idag har Sverigest mest nojiga föräldrar haft panik om varandra. Herregud, tänk om han har fått RS-virus den lilla prinsen! När tempen visade 38,1 för ett par timmar sedan ringde vi på snudd ambulansen (bebisen är ju dödssjuk, för sjutton!).

Okej, jag överdriver ganska så mycket. Men snacka om att man kan oroa sig när ens första lilla knodd åker på sin första förkylning i livet. Nu har vi dock blivit lugnade av en trevlig barnläkare på sjukrådgivningen, och tänker slappna av en liten smula. Hoppas att Skrutten får sova gott inatt och mår lite bättre imorgon.


Kommentarer
Postat av: kicki

Krya på dig Benjamin!! Vi får hälsa mer på dig en annan gång.

2010-03-14 @ 20:32:04
Postat av: carro

Åå lilla skrutt! Jag vet hur det känns, så sjuk jag är nu har jag inte varit på 10 år säkert. Utan att överdriva!! Saknar er- Puss

2010-03-15 @ 10:31:33
Postat av: Johanna ~ Silwerstar

Tack söta du för kommentaren i min blogg! :D Härligt att bli välkomnad tillbaka till scrapvärlden :)



Hoppas lillkillen har kryat på sig nu! Det ÄR läskigt när små blir sjuka, jag tyckte det till och med med min tredje bebis då man ju borde ha blivit van..! -haha-

2010-03-16 @ 21:41:49
URL: http://silwerstar.wordpress.com
Postat av: Morfar

Det är konstigt men jag är fortfarande orolig när mina barn blir lite täta i näsan. Är jag normal?

2010-03-17 @ 17:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0