...

Min mamma påpekade att jag visar väldans få bilder i bloggen numera. Och ja, det stämmer ju faktiskt. Men kameran är fortfarande på lagning, och utan bra ljus i lägenheten blir det inga fina bilder med vår lilla digitalkamera. Trist! Jag bjuder på en gammal så länge, tagen för ca en månad sedan.



Han är sig rätt lik fortfarande, med lite glesare hårväxt :) Men händerna är fortfarande ruskigt goda att smaska på.

I eftermiddag ska vi gå på promenix med två mammor plus bebisar från föräldragruppen. Igår var vi med min vän Cecilia och hennes lilla Melvin på "baby-café" på deras öppna förskola. Benjamin var alldeles förundrad över alla andra små, satt alldeles tyst och bara tittade med klotrunda ögon. Söt-skrutt! Det blir mycket bebis-häng med andra ord - hur roligt som helst! :)

Kommentarer
Postat av: carro

Underbara unge!

2010-03-11 @ 20:10:11
Postat av: Evelina Andersson

åh, min fina bebis. jag saknar er så himla mycket, jag kommer snart hem med tanke på att sankt bernhards hunden fyller år snart! då måste vi mysa!! LOVE

2010-03-12 @ 09:31:39
URL: http://hihater.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0