Sköna fredag!

Idag ska vi hem till dessa två goingar och hälsa på:



Min underbara vän Caroline, med sin fina lilla Noa!

Noa blir fyra månader nästa vecka, så det skiljer nästan precis ett halvår mellan grabbarna. Så än så länge har de inte så stort utbyte av varandra, men snart kommer de vara de allra bästa vännerna, hihi! :)

Ikväll ska jag på tjejmiddag hemma hos Anna, ytterligare en av mina underbara vänner. Vi är fyra tjejer som brukar träffas en gång i månaden och käka middag, men nu har vi haft uppehåll sen i början på sommaren. Ska bli härligt att komma igång igen, jag har längtat så!

Imorgon ska Daniel och Skrutten bege sig hemifrån hela förmiddagen, så jag får lite egentid här hemma. Det ska bli fantastiskt skönt! Jag ska passa på att flyttrensa lite, och fixa med lite skola- och jobb-grejer. Eller eventuellt bara ligga på soffan och pilla mig i naveln, vi får se ;)

Hoppas ni får en härlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0