...

Det är hög tid för nya bilder i bloggen, jag vet, men tiden finns liksom inte riktigt till. Skrutten sover middag nu, och under tiden söker jag efter lönestatistik (inför det fruktade lönesamtalet, hu!), letar litteratur inför c-uppsatsen, förbereder en check-lista inför vad som måste fixas inför kommande flytt (ja, vi har äntligen fått till ett lägenhetsbyte, jag lovar att berätta mer så fort allt är klart och på-skrivet!) och lite annat smått och gott som jag just nu försöker hinna med utöver min föräldra-"ledighet" :)

Imorse vaknade vårt lilla hjärtegryn upp utan feber, äntligen efter hela nio dagar! Igår verkade han pigg, och lik sig själv igen, så vi hoppas på att vi är färdiga med sjukdom för denna gången!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0