Vart tog tiden vägen?



Det känns som igår, när jag höll denna ljuvliga, skrynkliga lilla gosse i mina armar för första gången. Jag vet att alla föräldrar säger precis samma sak, men jag tänker säga det ändå; tiden går alldeles för fort!



Plötsligt är han så stor, att han uppskattar ett besök på lekplatsen. Där kan man äta sand, och spana på söta tjejer! (jo, det är sant. han kröp ifatt en dock-söt liten flicka med randiga tights och korkskruvar igår! han är målmedveten våran stora, lilla gosse!)

Kommentarer
Postat av: Carro

Som mamma till en liten gosse på redan 3 månader måste jag instämma. Tiden går så snabbt!! Det bästa vi har! Puss

2010-09-08 @ 20:34:51
Postat av: Nina Melin

Jag följer gärna med och leker i sandlådan någon dag! PUSS grannen (inbjudan kommer när tapetsering är klar!)

2010-09-09 @ 16:23:43
URL: http://ninamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0