Kouw och boock

Ja, det är vad som har serverats till middag idag. Korv och broccoli alltså, enligt Skrutten! Vi andra åt potatis också, men den spottade han effektivt ut. Ingen potatis idag, tack! :)

Orden fullkomligt sprutar ur ungen. Jag skriver ner vartenda ett, och ska snart sammanställa en ordentlig lista.

Imorgon är det dags för min examination, håll era tummar - hårt! Sen bär det iväg till Branäs över helgen, med världens bästa cover band! Kom förbi om ni inte har något för er ;)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Håller tummarna! Lycka till!

2011-01-13 @ 06:51:17
Postat av: Lavsund

oj vad roligt! får hälsa på er snart! =) och du får hälsa på mig snart och titta på lite kläder! ha det så roligt i helgen! kram

2011-01-13 @ 09:40:02
Postat av: morfar

Jag är övertygad att det går bra för dig. Ta det lugnt i slalombackarna. Här hemma ligger Benjamin och sover middag. Det är underbart att passa den lilla prinsen.



Morfar

2011-01-13 @ 11:00:46
Postat av: Nina Melin

Har du skrivit upp "kock"? :)

2011-01-13 @ 13:35:07
Postat av: mya

hoppas det gått bra på din examination! :)

kram

2011-01-13 @ 15:36:41
URL: http://www.mrsmamamya.blogspot.com
Postat av: Sofia

Jag har läst din blogg i några dar nu och jag tycker den e jätte bra! Har läst hela din gravidetets kategori med! Du skriver bra och roligt! Kram

2011-01-15 @ 04:02:10
URL: http://fency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0