Love life!

Igår åkte som sagt jag och Daniel iväg på en liten minisemester, till mysiga Nösunds Värdshus ute på Orust. Vi hade en fantastisk eftermiddag och kväll. Badade i deras havsbadsspa och låg och pratade i varsin solstol i deras sol- och ljusterapi, käkade en otroligt god tre rätters supé, och umgicks - bara vi två. Vi fick sova helt ostört en hel natt och vaknade upp till en himmel som var på väg att bli alldeles klarblå i takt med att solen steg upp. Frukost, långpromenad i solen och slutligen en god lunch innan vi begav oss hemåt igen för att hämta upp vår goding som sovit hos mormor och morfar.. Så otroligt mysigt, och välbehövligt. När jag blir miljonär tänker jag åka på spa minst en gång i månaden ;)



Vi bodde i sjöboden längst ut mot havet, oslagbart!



Utsikt från vårt fönster. Ganska så vackert, eller hur?!



Daniel morgongympar på bryggan ;)



Himlen var så otroligt blå!



En nöjd 25-åring. Tusen tack, mamma och pappa, för bästa presenten!

Och Skrutten då? Ja, han hade det hur bra som helst med mormor, morfar och övriga goa barnpassare. Så bra att han bestämt sig för att återkomma redan nästa helg! ;)

Kram!

Kommentarer
Postat av: morfar

Du är välkommen min lilla goding. Morfar ska sjunga specialbamse igen.

2011-01-08 @ 14:27:28
Postat av: Sofia

åh, va gott för er! Det är ni så värda. Kul att följa din månadsföljetång i förra inlägget. Längtar till 22:e kul!!!

stor kram

2011-01-09 @ 13:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0