Trollunge!

Vem är denna långhåriga trollunge?! :)







Nu är ett frisörbesök ett måste! Jag har klippt honom själv en gång, vid 7 månader ungefär. Och nu har min mamma putsat till luggen lite så han slippet ha den i ögonen ;) Men, det växer som ogräs överallt och jag vågar nog inte ge mig på det själv en gång till.. Så, frisör får det bli!

Tänk att jag aldrig jobbat heltid förut. Visst, ett par veckor på sommaren eller under lediga perioder mellan kurserna i skolan. Men liksom aldrig helt heltid hela tiden! Helgerna är ljuvliga just nu, vi har myst, myst, myst i dagarna två, jag och min lilla (och stora) prins. Pussgurka!

Hoppas ni har en härlig helg alla fina..

Kram!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag blir galen, vill pussa på sköldis, världens sötaste!! Skall jag komma imorgon? Pussss

2011-01-23 @ 11:39:17
URL: http://hihater.devote.se
Postat av: Morfar

Lilla gubben. Nu vill morfar krama dig.



Ses snart. Morfar

2011-01-23 @ 17:07:27
Postat av: Annelie

Sötaste prinsen!

Krama honom från mig.

2011-01-23 @ 18:37:42
Postat av: Nina

Är det Daniel eller Benjamin på bilderna?! :-)

Puss, snyggis!

2011-01-24 @ 18:28:45
Postat av: Charlotte

Men han är ju bara sååå söt lilla snutten. Måste få komma och busa snart. <3 Hoppas jobbet är toppen :)

2011-01-25 @ 15:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0