Jul på Liseberg!

Här råder stiltje i bloggen. Först det första för att jag känt mig sjukt stressad denna vecka, trots att jag inte behövt.

För det andra har jag inte vågat beträda portalen jag bloggar ifrån, eftersom min moster fick ett hiskeligt virus från min blogg tidigare i veckan. Men nu skiter jag i det, och lämnar er en hälsning från mobilen som jag brukar.

Benjamin och jag har spenderar kvällen på Liseberg med min mamma, syster och systerson Vincent. Perfekt väder och inte för mycket folk. Äntligen fick jag lite julkänsla!

Vi kramade kaniner, kikade in i tomtens hus, åkte karuseller och mumsade korv och karameller. Mysigt! Benjamin var helt salig på slutet när vi tog en vända i Kaninresan. Åh, vad jag älskar att se hans ögon glittra sådär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0