Fredagstrött!

Idag har jag haft en lååååång dag med mina små juveler. Jag älskar dem verkligen över allt annat på denna jord och är så glad över att få dela mina dagar med dem. Men när jag är trött och saknar energi blir jag en tråk- och tjatmamma.

Idag var en sådan fredag alltså. Och att jag var trött och saknade energi berodde helt enkelt på att minstingen ammade varannan timma hela natten (i vanlig ordning), medan den stora tyckte det var dags att kliva upp för dagen strax före fem (i vanlig ordning det med).

Så när de sugit ur mig den ynka energi jag hade kvar och det ändå var en och en halv lång timma kvar tills pappan skulle anlända från jobbet, så traskade vi iväg till ett av Benjamins favoritställen - Redbergsplatsen!

Där kan ungen hålla sig fullt sysselsatt med att spana på fordon medan mamman sitter bredvid och gör precis ingenting.

Idag fick Fabian sitta bredvid en stund och Benjamin pekade och visade och berättade om allt de såg. Underbara lilla storebror!

Nu pågår nattning av minstingen medan de andra två killarna just är hemkomna från ICA med fredagsmyset. Jag tänker bannemej ta mig en cider, göra mig av med mitt tråkiga humör och ladda för matchen ikväll! :)


Kommentarer
Postat av: carro

Fantastiskt underbar bild på dina godingar!

2012-06-15 @ 20:44:46
Postat av: Annelie

Vilka små godingar!

2012-06-15 @ 21:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0