Lekplatshäng, igen!

I förmiddags hade jag Sandra, min goa barndomsvän här på fika och massa babbel. Så härligt det är med vänner som man kan prata med precis som om det var igår man sågs, trots att det var flera, flera månader sedan!

Sedan körde vi på utelek i eftermiddags också. Skickade iväg ett sms till vännen Ida för att höra om hon och hennes killar var sugna på att ses efter förskolan, och visst var de det!

Så när jag hämtat Benjamin tog vi bussen upp till Björkekärr (jag fixade premiärturen med två ungar galant och Benjamin var lyrisk! Säkert två månader sedan vi åkte buss sist...) och mötte upp vännerna i mysiga Stabbeparken i närheten av dem. Solen värmde inte riktigt lika gott som igår, men härligt var det hur som helst! Och mysigt för de små kompisarna att leka ihop..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0