Söndagens minnesvärda.

Söndagens chock: Benjamin vaknade kvart i fyra. Pigg som en lärka. Och kunde inte somna om. Godmorgon, eller?

Söndagens mysigaste: Ett långt bad med lilla bönan, följt av lek och mysstund. Bara vi två, medan pappan och Benjamin var iväg på äventyr. Mys att rå om bara ett barn ibland!

Söndagens bästa vårtecken: Vi promenerade till tappen och pumpade mina cykeldäck. Sen tog jag en tur med Benjamin där bak. "Fortare, mamma! Fortare!" Så ska vi tillbringa mycket tid i vår och sommar, min stora skatt och jag.

Söndagens nya ord: "Kaka!" Nöjdare ettåring får man leta efter.

Söndagens godaste: Färska jordgubbar från ICA. Smakade så nära sommarn man kan komma, en blåsig men varm vårdag i April.

Söndagens skönaste: Att krypa ner i (nästan) nya lakan, med hopp om att få sova ostört något längre än till klockan fyra.

Godnatt!




Kommentarer
Postat av: annelie

Lill-Johanna <3

2013-04-16 @ 07:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0