VAB, födelsedag och kalasförberedelse.

Igår var det min dag! Kändes härligt att fylla 25, igen. Firade den med halsont och värk i kroppen. Hade även en liten böna här hemma som hade feber i söndags morse. Han var pigg och feberfri igår, men hade ingen matlust, så vi är hemma och vilar upp oss idag igen. Nu har han precis tryckt i sig nästan ett helt paket nudlar med spenat, så det känns som att han är redo att återgå till kompisarna på förskolan imorgon igen.

Fixade även med inbjudningar till Benjamins kalas igår. Nu har vi snart en fyraåring! Han ville helst bjuda alla 22 barn på förskolan, plus övriga kompisar, men där fick mamman säga stopp. Nog för att jag gillar barn, men hemma hos mig själv föredrar jag ett par stycken i taget. I år kör vi på bara kompisar från förskolan, då han tyckte det var så spännande att bjuda hem dem. Och fem stycken får räcka! Nu ska vi bara beställa hem ballonger och annat skoj och planera för fiskdamm och så vidare. Tror jag tycker det är minst lika spännande som Benjamin ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0