"Det här är Thomas som bor i Borås!"

I eftermiddags frågade jag Benjamin om han inte kunde rita en teckning till mig, föreställandes mig. Att rita har aldrig vart något han fastnat för, klippa/klistra/pyssla är mer hans grej, men ibland kan man tydligen locka honom till att rita med.

Nio teckningar blev det, fulla av huvudfotingar. Alla föreställde någon i familjen och släkten. Ja, förutom den sista då. Den föreställde visst "Thomas som bor i Borås".

Vår hyresvärd alltså.

Underbara unge, vad får du allt ifrån?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hihi så gulligt! !

2013-09-26 @ 23:33:55
URL: http://www.nattstad.se/sofiaborjesson
Postat av: Moster Lisa

Haha, jag skrattar ihjäl mig.

2013-10-01 @ 14:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0