...

Evelina om Vi tänker använda hennes saker!:
"förresten, har du räknat klänningarna på riktigt eller skojar du?"


Ja, jag har räknat dina klänningar systa mi. Det var på pricken 45 stycken (det är väl inget, vem som helst har väl 45 fina klänningar som hänger och skrotar i garderoben?!).

Minst två utav dem har etiketten kvar. Jag vet det, för jag testade dem igår kväll. Den ena var en söt blommig sak, och den andra en cerise i siden-tyg. Den sista skulle lämpa sig alldeles särskilt bra för någon som ska gå på bröllop den 5:e juni. Tillexempel jag.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag tittade in i min garderob.

Där fanns just ingen klänning alls,

om man inte räknar de där tunikorna i trikå...

2010-02-24 @ 09:00:01
Postat av: Evelina

Hahaha, du vet väl att du får låna vad du vill även om jag är hemma. Jag märker ju inte det ändå! De som har prislapp kvar har jag nog köpt i Dubai, det var ju för skrotigt för att använda dem när jag kom hem! Love

2010-02-24 @ 09:42:46
URL: http://hihater.devote.se
Postat av: Eva-Lena

Kul att ha en syster som man kan låna saker av :)

Kram

2010-02-24 @ 10:47:08
URL: http://www.evalena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0