hejdå -08

Tänk, nu är det årets sista dag. Det har gått otroligt fort, iallafall för mig. Ett innehållsrikt och härligt år, jag kommer ha mycket roliga minnen att se tillbaka på. Och så några mindre roliga, sorgliga händelser - men så är det ju varje år, eller hur? Jag är så glad att jag fotograferar så mycket som jag gör. Även om min kamera inte är den bästa, och alla bilder inte är de allra vackraste så fyller mitt fotograferande sitt viktigaste syfte - nämligen att bevara allt som händer omkring mig. Tänk vilken skatt man har! Tack vare alla bilder minns jag sådant som jag inte hade lagt på minnet annars. Mitt löfte inför nästa år att försöka bli bättre på att dokumentera min vardag - för att minnas alla de där små gyllene stunderna man är med om varje dag. Ögonblicksbilder helt enkelt, och inte enbart foton från speciella tillfällen som semestrar, fester och andra happenings. Mer scrappande ska det bli också tänkte jag :)

2008 har jag umgåtts otroligt mycket med mina underbara vänner, tjejmiddagar, fika och snurr på stan - det är lycka! Alla fina minnen med Daniel tar jag förstås också med mig, nu har vi snart varit ihop i fem år, och jag tycker ärligt talat att det bara blir ännu bättre - trots att man inte trodde att det var möjligt :) Mycket tid har också spenderats med min härliga familj! Summa summarum, ett bra år!

Tillsist, som en nyårspresent till min morbror Joakim, kommer här en bild på "det äckliga lilla barnet" som jag lovat!



kram på er alla, och ett gott nytt år önskar jag er!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

God Fortsättning på dig Johanna!

Kram

2009-01-01 @ 11:43:07
URL: http://evalena.blogg.se/
Postat av: annelie

Ja, så är det med julsaker, en del måste man bara ha framme av sentimentala skäl, även om inte alla andra ser charmen :)

Men jag tycker hon är ganska söt, har du fått henne av mig?

Kram mamma

2009-01-02 @ 08:32:42
Postat av: annelie

Hej!

Jag hittade den manliga motsvarigheten till det äckliga barnet här hemma på en byrå!

Du kan titta idag när du kommer, om du vill ha den med dig hem, jag tror inte Patrik är intresserad :)

Fick ni dem av faster Gun, tror du?

Puss, puss

2009-01-04 @ 10:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0