photoshopat!

Jag skulle önska att jag var bättre på att redigera mina fotografier. Man kan ju faktiskt göra mycket även sämre foton, bara man vet vad och hur man ska göra.. Jag hittade en beskrivning på hur man lätt och snabbt kan göra bakgrunden svart på fotot, som webmosterhelene gjort.  Min vän Hanna var här idag, så vi försökte oss på att klura ut tillsammans hur man skulle göra. Det tog otroligt mycket längre tid än vad jag tänkt mig, haha, men resultatet blev ok ändå - eller?




Bilder föreställer en galet charmig liten kille, Texas, son till en av mina goa vänner Mona. Han ska bli gitarrspelare när han blir stor tror jag minsann :) Visst är han söt? Men fy så lång tid det tog att fixa till bakgrunden, jag är inte säker på att det kommer bli en andra gång ens. Finns det ett lättare och snabbare sätt så tipsa gärna - eller är det bara övning som gäller?

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Mona

Du är så duktig Johanna!!

Han är jättefin och dina kort är fantastiska!!

2008-12-30 @ 08:19:17
Postat av: annelie

Så söt han är! Klart han ska bli hårdrockare!

Kram

2008-12-30 @ 19:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0