Sista julkorten postade!

Haha, en virr-maja är precis vad jag är just nu. Tanken med förra inlägget var att lägga in lite fler av de julkort jag gjort, men så fastnade jag i Williams pysslande istället och glömde helt bort mitt eget :)

Nu är iallafall alla julkort skickade, vi la de sista fyra på lådan idag. I år blev det många, alldeles för många! Men, det är roligt att skicka, och förhoppningsvis kan man glädja dem som får dem.



Just detta kort såg jag på en hylla i köket hos vännerna Sofia och Mikael i fredags, så det har redan hunnit glädja sin mottagare :)



Denna Tomas är en av mina favoriter, han ser så tokrolig ut i sitt försök till lucia-utklädnad. Haha!



Jag har ingen ork att beskära och redigera bilderna idag, så ni får ta dem som de är! :) Julkort kan minsann vara svarta tycker jag, jag gillar svart som kontrast överhuvudtaget när jag scrappar. Jag tycker det framhäver de flesta färger på ett snyggt sätt.

Tänk, att nu är julen snart här. Jag och Daniel har griljerat skinka idag, gott! Imorgon eftermiddag åker vi till Gråbo och myser. På julaftons kväll kommer vi att vara med Daniels familj. Jag har förvarnat honom att det kan hända att jag gråter en skvätt om jag saknar min egen familj, detta blir första gången utan mammas och pappas julbord på julaftonen för mig. Men vi har bestämt oss för att köra vartannat år, så det är väl dags att jag börjar vänja mig :)

Hoppas ni får en mysig jul! Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0