Måndag igen..

Helgen är över - redan, och en ny vecka börjar.. Fullt upp hela veckan med projektarbete. Skall intervjua en fritidspedagog på min praktikplats imorgon som skall användas i uppsatsen och sen blir det skriva, skriva, skriva tillsammans med de andra i gruppen. Puh! Men, snart är det över :)

Har en halvfärdig LO liggandes på mitt scrap-bord som bara väntar på titel och text, men snart ska jag visa den också..

Nu ska jag snart iväg o hämta två godingar på förskolan, ska vara barnvakt i eftermiddag. Det blir nog lite mys ute i det sköna vädret tror jag!


Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Ha en bra vecka Johanna. Väntar med spänning på att få se din layout

Kram

2008-10-07 @ 22:26:50
URL: http://www.evalena.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0