Veckans val :)

Kolla in veckansskiss.blogspot.com, min LO blev veckans val! Så himla roligt, jag som alltid tänker att jag inte är så värst bra på att scrappa - iallafall inte så att någon annan ska bli imponerad :) Fånigt men sant..

I förrgår gjorde jag en dubbel-lo. Utgick egentligen från samma skiss som på min "Balkongmys", som Silwerstar ritat, snabbt och lätt - och roligt förstås!



Här är den i sin helhet, laddar upp sidorna var för sig också. Så svårt att se annars..





De här fotona är faktiskt också från förra året, jag har en hel hög som jag framkallat o lagt i "att scrappa högen" för länge sedan.. Det är jag och min söta vän Nina som spexar lite på en förfest hemma hos mig.. Vad vi sysslar med kan jag inte riktigt svara på - men kul hade vi! :)



Tycker verkligen om de här små bokstav-stickersen som jag införskaffade på mässan för ett tag sen. Snygga och användbara känns, för mig iallafall.

För övrigt så har jag haft en intensiv dag i skolan med projektarbete och handledarträff. Är helt slut, så det blir soffan för mig ikväll :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Johanna!!! Du är göööörduktig, hur snyggt som helst!

Ha en trevlig helg!

Kram

2008-10-03 @ 09:11:53
URL: http://wwww.lollo54.blogg.se/
Postat av: Nina

oooh - denna har jag missat! :-)

Härlig bildserie! PUSS

2010-05-21 @ 11:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0