Jaha, så det var därför..

Pratade med min goa vän Hanna förut, och berättade stolt att jag minsann skaffat mig en blogg.
"Haha, ja det är såna idéer man får när man egentligen borde plugga - jag bara MÅSTE ha en blogg".

Hm, det var förmodligen kanske precis så det var. För så fort jag egentligen enbart borde ägna mig åt ruskiga hemtentor, läsa avancerad kurslitteratur eller skriva rapporter av alla de slag - så får jag så väldans lust att göra allt sånt jag aldrig annars gör. Att diska känns plötsligt ganska skoj, och alltid finns det någon hylla eller låda här hemma som måste rensas precis just då. Eller varför helt enkelt inte fixa sig en blogg bara sådär - annars kanske jag inte överlever en endaste dag till.

Hur som helst, jag har varit hemma hela dagen idag och börjat med min härliga hemtenta. Det är det sista jag gör på den tråkigaste och mest menlösa kurs jag någonsin läst, vetenskaplig metod vill jag minnas att de kallar den. Jag kan lova att det är inte ett dugg mer spännande än vad det låter! Midnatt på söndag ska tentan skickas in, men jag har intalat mig själv att jag ska vara färdig senast på fredag eftermiddag. Vi får väl se hur det blir med den saken.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0