Underbara sambo!

Igår när Daniel kom hem från jobbet hade han med sig blommor till mig, för att han tänkte att han kanske kunde muntra upp mig i mitt pluggande. Om han gjorde! Jag har smugit ut i vardagsrummet flera gånger idag för o titta på dem, ytterligare en anledning att smita från hemtenta-skrivandet alltså.. Jag är faktiskt riktigt bortskämd med att få blommor, och det bästa av allt är att de alltid dyker upp när jag minst anar det. Han måste vara blomsteraffärens bästa stammis :)


















I eftermiddag kommer Hanna o fikar med mig, ett mysigt avbrott i allt skrivande. Sen har jag lovat mig själv att om jag snabbar på lite med hemtentan, och kommer en bit under dagen så kan jag släppa allt ikväll o scrappa lite istället. Så länge kommer bilder på två LO:s som jag fotat idag. Det blev inget vidare snyggt - jag måste verkligen lära mig att scanna in dem istället.. Men, ni ser nog hur de ser ut iallafall..



Här har jag äntligen scrappat två härliga bilder på Daniel o min lilla kusin Albin som är från förra sommaren. Albin fyllde sex år och var överlycklig över att Daniel, som är en stor favorit, skulle följa med på kalaset. Hans mamma berättade att han sagt att "Daniel är min bästa vän"  och därav texten på LO:n.



Här är också gamla bilder, från en utekväll i november förra året. Jag har haft svårt för att snabbscrappa det senaste - eller egentligen har jag väl alltid haft det, så nu försöker jag mig på att bara göra så enkla layouter som möjligt - med fokus på fotografierna. Titeln "Varning på stan" är en skämtsam beskrivning på alla tokigheter vi tycks företa oss så fort vi hamnar på en krog eller nattklubb.

Tillbaka till hemtentan, hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad roligt att du blivit med blogg!

En till att läsa, har ju ingen själv....

LO:n på Daniel och Albi blev jättefin, bra att du gjorde om den : ) Puss mamma

2008-09-25 @ 15:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0