Plötsligt blev jag ägare till en blogg..

Jag har alltid tänkt att en blogg är något som alla andra har. Att det bara är meningen att jag ska roa mig med att läsa allt finurligt som alla andra skriver, inspireras av hur snyggt alla andra scrappar, och titta på alla andras vackra fotografier.

Men så plötsligt, när jag klev innanför dörren i eftermiddag, så kände jag att jag absolut måste ha en blogg jag med. Så att  jag kan skriva om allt finurligt som jag själv funderar på och ladda upp mina scrap-alster till allmän beskådan jag med. Kanske, men bara kanske, kan det få mig att börja scrappa liiiite fortare, eller åtminstone lite oftare.

So long!


Kommentarer
Postat av: Hanna The one Andersson

ÄNTLIGEN! det har saknats någonting i mitt liv men nu känner jag mig stillad!! ser fram emot detta! fantastiskt

2008-09-24 @ 20:33:35
URL: http://hannamaria.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0