"Jag ska bara..."

Jag är så sjukt bra på att skjuta upp saker och ting, verkligen en välutvecklad förmåga hos mig (även om det inte är något jag tänker stoltsera med på min meritförteckning...). Jag kan skjuta upp samtal jag borde ringa i dagar - eller näe, i veckor faktiskt! Det kan vara det jag är allra sämst på. Att boka tid hos tandläkaren tillexempel, det verkar ju himla jobbigt när jag tänker på saken! För tre veckor sedan (eller är det mycket, mycket mer??? kanske fem veckor sedan?) så bestämde jag mig för att söka sommarjobb på lite olika butiker i närheten. Har jag gjort det? Nixelipix! Imorgon ska det ske, bestämde jag just. Så ni som läser, ligg på mig lite, så att jag får skämmas om jag inte håller det!

Jag såg just att båda mina senaste inlägg har rubriken "vårkänslor" - haha! Men, de sitter i sig ännu. Jag hoppas på härlig sol och grillväder hela påsken. Jag ska vara ledig, och inte ägna så värst många tankar åt de didaktikböcker jag egentligen borde läsa...

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Glad Påsk Johanna!

Kram

2009-04-10 @ 14:24:41
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: [email protected]

johannisen!! har du ringt än? puuussss

2009-04-13 @ 11:14:17
URL: http://hannamariaandersson.blogspot.com
Postat av: Myamia

åh vad jag känner igen mig. varför håller man på så???



hoppas din påskledighet har varit bra. kram mya

2009-04-13 @ 20:20:42
URL: http://www.myamias.blogspot.com
Postat av: Lollo

Hejsan! Hoppas du kom ihåg!

Kram från Lollo

2009-04-14 @ 22:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0