Laddar energi..

...dricker kaffe och bara slappar framför datorn, laddar med lite egentid. Om en stund ska jag iväg och hämta två trollungar på förskolan, de ska spendera natten hemma hos mig blev det just bestämt. Deras mamms och papps var i behov av en liten paus, för att bara umgås med varandra.. Vad svårt det måste vara att ha alla sina släktingar långt bort när man har småbarn, att inte ha någon som erbjuder sig att ta hand om barnen för en natt - så att man själv kan få landa och hitta på något roligt tillsammans. (Hintar min kära mamma o pappa om att jag minsann förväntar mig att de skall vilja passa sina barnbarn då och då i framtiden, hihi...) Så ikväll ska det bakas pizza, ätas popcorn och busas massor!

Imorgon hoppas jag på lika härligt väder - vad underbart det är med sol och värme! På kvällen ska vi på inflyttningsfest i Kungsbacka.

Hoppas ni får en härlig helg!
Kram.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas du hade det mysigt!:)

2009-04-18 @ 08:43:17
Postat av: Lollo

Tror inte du ens behöver be om hjälp när det blir dags

Kramar från Lollo

2009-04-19 @ 21:59:22
URL: http://lollo54.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0