...

Förra veckan rensade jag min garderob. Provade alla kläder för att se vilka som funkade till en gravid mage. Plockade undan allt som gjorde att jag såg ut som en fullvuxen elefant, och plockade fram sånt som jag såg söt ut i. Iallafall lite söt, och bara lite, lite lik en elefant.

Jag kanske borde göra som alla modebloggare, och dagligen fota min outfit.

"Hej bloggen, idag har jag på mig:

ett par läckra stödstrumpor

ett par baggy jeans, med översta knappen uppknäppt förstås (som jag fått låna av hanna, min räddare!)

ett långt linne/tröja som bara är lite för tight över magen

Hälsningar Gravid-Bella. (Blivande mammors svar på Blondinbella)"

Jäklar, vilken succé det skulle bli!


Kommentarer
Postat av: myamia

ja tänk vilken succé fniss

2009-08-31 @ 22:37:32
URL: http://www.myamias.blogspot.com
Postat av: Kussen C

Lilla gumman.. Hahaha jag vet precis hur du känner =)



Haha vänta bara =)



Puss

2009-09-01 @ 12:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0