"Gammal" LO!

Denna layout har legat och samlat damm på mitt pysselbord sedan jag gjorde den - för flera veckor sen! Sedan dess har det inte blivit något scrappat alls, men nu känner jag allt ett litet sug komma smygande ;)

Det är en albumsida till "gravidalbumet" om känslan att känna bebisens första rörelser där inne i magen, vilket jag kunde göra redan i vecka 17. En vecka senare sparkade den lille knodden så hårt att det kunde kännas även utanpå - det är en vilde som huserar i min mage! Jag har valt att scrappa rakt på vanliga svarta albumblad, som jag har i en fotopärm. Kände att det passade bra till detta album, om jag vill kunna skriva mycket så kan man på så sätt dölja texten bakom fotot - utan att det blir krångligt att få fram! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0