Sommar-scrap!

Visst har jag scrappat en del i sommar! Har bara inte haft ork att blogga. Imorgon är mitt sommarlov slut, och jag ska jobba litegrann på en förskola innan min kurs börjar. Så nu är jag tillbaka i min vardag igen, och kanske kommer lusten o orken att blogga regelbundet tillbaka. Annars får ni hålla till godo med mina få, sporadiska inlägg. Hur som helst, här kommer en LO som jag gjorde för ett par veckor sedan.



Annorlunda färgval för att vara mig, men jag gillar den! Bilder från en underbar sommardag på (och runt) Styrsö med min goa vän Sofia o hennes Mikael. Och ja, hela layouten är sned. Jag blev förstås galen på mig själv när jag insåg detta, och fattar egentligen inte hur det gick till!!! Men men, vad gör väl det om hundra år? :)

Kommentarer
Postat av: sofia

hej snygg. fint du gjort! ses nästa vecka då. kram

2009-08-13 @ 06:53:12
Postat av: myamia

ja vad gör väl det om hundra år ;) superfin lo. Kram mya

2009-08-14 @ 23:24:33
URL: http://www.myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0