...

Vi hade en fantastiskt mysig julafton hemma hos mina föräldrar i Gråbo. Benjamin sov som en stock i stort sett hela dagen, och hann inte ens märka att han fick mest julklappar utav allihop! Däremellan gallskrek han små korta stunder, och ville förstås äta precis när julbordet dukats fram! :)

Själv somnade jag gott i soffan redan klockan tio (jag hade visst glömt av att ta min nödvändiga powernap under dagen). Inte ens när Rasmus fick sitt ansikte nertryckt i pappas spikmatta (utav sin storebror förstås, vem annars?!) vaknade jag. Summa summarum så var vi lika trötta både vår lilla prins och jag.

Idag ska vi hem till Daniels föräldrar för att fira jul, mysigt! I mellandagarna hoppas jag att jag lyckas stjäla till mig lite scrap-tid mellan matningarna, är ruskigt sugen på att fixa med lite fina bebisbilder nu!

Hoppas ni haft en härlig jul allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0