Anna, Hanna & Johanna.

Äntligen kom den till - layoten på mig och mina underbara vänner när vi var små. Ända sedan i ettan har vi känt varandra allihop, och hängde ihop som allra mest under högstadiet och gymnasiet. Och efter det också förstås, jag är så glad för vår vänskap!



Fotot är från ett födelsedagskalas hemma hos våran andra kära vän, Sofia. (Det ultimata skulle förstås vara att klippa in henne också i bilden, så vi kom med alla Gråbo-flickor, hihi). Vi har skrattat gott åt detta foto, vi är så karaktäristiska allihop - kläderna vi har speglar vår (dåvarande) personlighet till max. Lilla fröken Johanna med ordentliga flätor och tjusig klänning, Anna står längst till höger - tuff och söt på samma gång i klänning, väst och smårufsigt hår. Och så inte allra minst, underbart sköna Hanna i vit skjorta och gröna manchester byxor. Vad jag älskar detta fotografi!

Vet ni, att det finns en bok som heter just "Anna, Hanna & Johanna"? Min Hanna hittade den hemma i bokhyllan en gång, och blev sugen på att läsa den. Slog upp en sida på måfå - där kapitlet hette "Hanna dör". Haha. Jag skulle gissa att boken hamnade på sin plats i bokhyllan igen...

Kram!

Kommentarer
Postat av: soffan

heeej!!

fina fina grejer, förlåt LO s du gjort. snygg sköterska där i vimlet!!!



va kul, åt ni också räkor i lördags, det var det vi tänkte bjuda er på om ni hade kommit till oss och det var också det som vi åt, mycket lustigt!



jag gör nog gärna en liten tavla på lördag, fixar du material, lite grann så tar jag med något fint kort!

krammm

2009-02-24 @ 21:49:31
Postat av: Annelie

Jättefin LO med söta tjejer! Ni blir alla tre bara bättre och bättre med tiden :) Kram!

2009-02-25 @ 08:50:27
Postat av: The artist formally known as lethal d

Mig lurar du inte! vem e killen i mitten??



:P

2009-02-25 @ 14:51:43
Postat av: hanna

är det daniel jag ska strypa?

2009-02-26 @ 14:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0