"Bara jag" v. 4

Jag har varit urdålig på att uppdatera bloggen det senaste - jag har helt enkelt inte hunnit, min vardag räcker inte till till allt jag skulle vilja. Men mina kort till projektet "Bara jag" har jag gjort - de har bara inte blivit bloggade :) Mitt ord för vecka 4 blev "tillsammans".



Jag och Daniel firade vår 5-årsdag på Varbergs kurort den veckan. Eller ja, från söndag till måndag. Så skönt vi hade det! Ordet, och kortet, får symbolisera den lycka jag känner över att få dela mitt liv med just honom. På baksidan står det:
"Vad härligt det är att få dela sitt liv med någon! Att kunna dela alla fina minnen, spännande framtidsdrömmar, men framförallt sin vardag! Nu har jag och Daniel haft 5 fantastiska år tillsammans. Jag ser fram emot allt nytt som väntar oss i livet!"

/Johanna.


Kommentarer
Postat av: myamia

ännu ett ord som är perfekt! kram mya

2009-02-02 @ 23:41:34
URL: http://myamias.blogspot.com
Postat av: Annelie

Åh, vad fint det var!

Kram

2009-02-03 @ 17:30:14
Postat av: EVEEEELINA

det var fan det längsta jag vart med om. jag ser fram emot vad jag och JACQE ska göra i livet. WOHOOOOO

2009-02-11 @ 20:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0