Bloggparty, bidrag 3.

Ingen skola idag, tanken var att jag skulle läsa hemma. Istället tog jag en lång sovmorgon, gick en promenix i solen, pysslade lite. Jag hann faktiskt läsa lite också. I säkert en o en halvtimme. Max :) Det blev ännu en LO till bloggpartyt. Denna gång utifrån Alexandras utmaning att scrappa något som inte har med barn att göra. Lätt som en plätt, eftersom jag inte har några söta barn att scrappa om, hihi.



För er som inte ser står det "Jag älskar när du spelar gitarr". Jag scrappar vanligtvis nästan bara fotografier från händelser; fester, fika på stan, semester.. ja, ni förstår säkert vad jag menar. Det blir inte så mycket "vardags-scrap" för min del, på sådant som är viktigt för mig just nu - men som försvinner i vardagen om man inte uppmärksammar det på något sätt. Så, man kanske kan säga att jag utmanade mig själv något när denna LO blev till, och gårdagens också förresten! Ett foto på min sambo, en helt vanlig vardagskväll, när han sitter på soffkanten och spelar gitarr, samtidigt som jag gör något helt annat. Så mysigt, samtidigt som det knappt uppmärksammas om ni förstår vad jag menar.. Puh, långt babbel nu.. Hur som helst. En till LO gjord, och jag känner mig nöjd!

Men fy, vad sur jag blir över att färgerna inte matchar med verkligheten. Pappret i mitten, och på stjärnan, är supersnyggt på riktigt - ljusblått med vitt rutmönster. Rutigt gillar vi! (Jag).
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Snygg! Den liknar Daniels favorit-LO.

Du får väl lära dig att scanna in dina alster,

så färgerna syns bättre :) Be Lollo om hjälp,

jag kommer bara ihåg att man skulle använda "panorama"

Kram

2009-02-13 @ 08:35:35
Postat av: myamia

supersnygg!!! gillar Allt!!! mya

2009-02-15 @ 14:41:52
URL: http://myamias.blogspot.com
Postat av: Alexandra-lindgren

hejsan!

tack för att du ville vara med i min utmaning :)

Din layout är verkligen snygg, så snygg att du var en av mina vinnare :)

kika in i min blogg för vidare information! grattis :)

2009-03-05 @ 21:32:16
URL: http://www.alexandras-scrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0