Januari-Layout!

I början av året bestämde jag mig för att bli bättre på att dokumentera min vardag. Och tänk, det har lyckats hittills :) Kameran hänger med för det mesta - även om jag än så länge skonat mina klasskompisar från att bli fotade. Jag är inte säker på att de skulle uppskatta det, hihi. Jag har mängder av bilder från januari månad, plötsligt påminns jag om saker jag annars inte skulle lagt på minnet. Det peppar mig att ta lika många, vardagliga och festliga foton även resterande månader. Mitt mål är också att sammanfatta månaden genom en Layout - jag hoppas jag inte ska tröttna innan årets alla tolv månader gått :) Hur som helst, nu ska ni få se min dubbelsidiga Januari-LO som kom till förra veckan:





Jag ska försöka hålla alla dessa LO så rena som möjligt, med fokus på fotografierna. Denna gången blev det svartvita foton på grön bakgrund - prickig förstås :) Ljusgrön och rött blir så fint ihop!  

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jättefint! Din "lille" bror är stolt att vara med på ett hörn :) Kram

2009-02-25 @ 09:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0