Härliga helg!

Efter min ruskigt sköna slappar-vecka har jag haft en jättehärlig helg! I fredags hade vi två av mina favvo-tjejer och deras sambos här. Vi var över och käkade på restaurangen runt hörnet, och sedan blev det vin och mys hemma hos oss. Supermysig kväll, som måste göras om snart igen!

Igår var jag en sväng med mamma och lillebror i partille. Först Allum och sedan Triumf-glass, där fröken smällde i sig nästan tre kulor! Nästa gång ska jag bara ta två :)

På kvällen spelade Daniel med sitt coverband på en 25-årsfest. Jag känner inte födelsedagsbarnen personligen, men flera av deras vänner så jag fick komma med jag också. Vilken rolig kväll det blev! Jag hade ställt in mig på tidig hemgång, men jag och magen hoppade runt på dansgolvet ända till festen slutade strax före halv tre. Det kändes i fötterna och ryggen när jag vaknade imorse kan jag lova! Men myran måste ju få lära sig dansa till pappas gitarr-solon, eller hur? :)

Nu väntar ännu en ledig vecka, jag ska njuta som sjutton!


Kommentarer
Postat av: Carro

Tack själv för i fre. Det var så kul!! Vi vill med ses snart igen. Puss på dig o liten!

2009-07-26 @ 23:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0