"Bara jag", v. 11

Jag hann inte göra mitt kort förra veckan, men jag hade det i tankarna. Idag vaknade jag halv åtta, pigg som få, och gick upp och pysslade till det framför tv´n. Ordet jag valt är "tid".



Kortet symboliserar hur mycket tid jag och Daniel har tillsammans just nu. Förra året hade han en åtminstone en spelning nästan varje helg, ibland två. Jag var på alla fester och kalas ensam, och fick tvinga mig på mina kära vänner istället! Anna, en av mina bästa vänner, var tillexempel min dejt på en 25-årsfest vi var på - haha. På kortet har jag skrivit:

"Vi har så mycket tid ihop just nu, Daniel & jag, och det känns helt underbart!"

Idag är jag ledig, så skönt!!!

Kommentarer
Postat av: Beundrare

Kärlek.

2009-03-20 @ 09:29:48
URL: http://www.solrosgatansblommor.se
Postat av: myamia

underbart kort!!! ikonen var ju supercool!! kramkram

2009-03-25 @ 00:42:37
URL: http://myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0