...en till!

Scrap-suget släppte inte igår riktigt, jag fixade lite med en LO samtidigt som vi såg en bra film. Jag utgick från en materialutmaning i Millans blogg, där man skulle använda minst två mönstrade papper, ett band med rosett, knappar, brads, blommor och något grönt. Egentligen hörde ju även denna utmaning till bloggpartyt, men jag blev inte riktigt färdig så jag hann inte skicka in den innan tiden gick ut. Men en LO fick jag till iallafall :) Bilden är från sommaren 2007 när jag och Daniel var på semester i vackra Åre. Det gröna pappret i botten är så fint, med svenska "kärleksord" på. Det, och de andra två är från Inkido.




Nu blir det mys i soffan med god middag och film. Jag känner mig plötsligt fruktansvärt krasslig, ont i hela kroppen. Hoppas inte det är influensa på gång!

kram!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Snygg! Hoppas du inte blir sjuk. Puss puss!

2009-03-01 @ 17:51:37
Postat av: Eva-Lena

Vad fin Lo du har gjort igen.

Hoppas du inte blir dålig, krya på dig.

Kram

2009-03-01 @ 18:54:34
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: soffan

heej!

tack för i lördags, kommer gärna o scrappar någon mer dag, och då ska jag faktiskt göra lite mer, den kändes lite "tunn" nu nör man såg den i efterhand.



hoppas du inte blir sjuk!

god natt kram s

2009-03-01 @ 22:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0