"Bara jag" v. 16

Kortet för vecka 16 är starkt inspirerat av Myamia som startade detta projekt. På ett av hennes kort finns frasen "Just do it" - hennes motto i livet! :) Jag är verkligen sämst i världen på att få saker gjorda, så jag använde mig av mottot jag med - i uppmuntrande syfte!



"Tänk om det kunde vara mitt motto! Jag är en mästare på att skjuta upp "jobbiga" saker. En egenskap jag knappast är stolt över!"

Och gissa vad, det funkade! Dagen efter jag plitat ihop detta kort ringde jag nämligen en väldans massa jobbsamtal - om jag överhuvudtaget får något sommarjobb så kanske jag ska tacka Myamia för det? ;)

(Ja, jag vet att bilderna är galet suddiga. Men ni får ju se dem iallafall, det är väl huvudsaken?? Hihi)

Korten för vecka 15 och 17 och allt vad jag missat kommer snart, jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0