Äntligen har jag skapat!

Ja, tro det eller ej - igår fick jag både tid och ork att scrappa lite. Det blev en layout på en ljuvlig liten prinsessa. Min kusins dotter, en av skruttens sysslingar!



I vanlig ordning har jag fotat LO´n alldeles snett, men det får ni leva med! Tänk, snart ska det scrappas bebisfoton i en rasande fart, blir det foton på en liten prins eller prinsessa då tro? Galet spännande!



Det finns nog inget i scrapväg som jag använder så mycket som sådana här små bokstavsstickers. De passar bra till (nästan) allt tycker jag! För läsare med dålig syn (typ min söta mams) så kan jag meddela att rubriken lyder: "En liten prinsessa".

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Gud vad fin den var =) Min lilla stumpa <3

2009-11-02 @ 18:27:04
Postat av: sofia

hej babe.



Fin lite bebbis, tänkt att ni får en snart. så cooolt.



jag älskar at gå in här och se hur ditt liv ser ut, läsa om dig och så. vet du vad? jag har nu också skapat en blogg där jag tänkte updatera mitt liv.

systersoffan.blogspot.com, kul va!?



hoppas skolan gick bra idag, sista sista innan han kommer till världen, kan du fatta?



puss.

2009-11-03 @ 10:54:29
Postat av: Lollo

Jättefint som du har scrappat, väntar otåligt med din egna skrutts sidor. Lycka till med allt du har framför dig nu, och jag hoppas vi ses snart

Många kramar från Fjällbacka

2009-11-05 @ 13:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0