...

Visste ni förresten att IKEA´s söta grodprins (som för tillfället vaktar skruttens säng) finns med i Sex and the city-filmen? Jag kunde inte låta bli att känna mig lite stolt som svensk där jag satt i biosalongen förra våren, och grodan plötsligt låg på en hylla i Charlottes dotters rum. Vad hade den gjort för att förtjäna att trängas bland dyra märkesskor och lyxiga prylar (förutom att vara ruskigt söt förstås!) Kan Kamprad ha fått lägga ut en hacka på den produktplaceringen tro?

Skrutten har bara fått grodan till låns. Egentligen har hans käcka mamma köpt den för att använda som pedagogiskt material i hennes framtida yrke. Eftersom munnen går att öppna funkar den fin-fint till att gömma spännande saker i, perfekt när man ska ha samling med de små på förskolan! Hallelulja vad IKEA är bra!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hejsan!

Kul att ses igår!

Kram

2009-11-08 @ 15:40:36
Postat av: Ulrica

Vad roligt, jag har inte tänkt på att den är med i filmen faktiskt annars brukar jag vara bra på att känna igen ikeaprylar ;)

2009-11-08 @ 17:37:12
URL: http://ulltussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0