Ikväll lämnar vi borgen!

Det är inte bara jag som går hemma och skrotar hos oss. Daniel är också ledig. Eller ledig och ledig, han tillhör en i mängden som tyvärr inte fått behålla sitt jobb detta år. Hur som helst njuter vi av att göra precis ingenting, och att ha massor av tid för varandra (det lär vi väl inte kunna slösa med inom en snar framtid, eller hur?!). Jag tycker än så länge att det är hur skönt som helst att bara vara hemma och vänta på bebisen och hemmet har liksom blivit vår borg! :) Men ikväll ska vi ut o rasta oss lite, blir fredagsmys hos några kompisar i Kungsbacka.

Imorgon börjar projekt: "Vill du inte komma ut snart lilla skrutten?" Jag tänker promenixa, baka och tvätta fönster som aldrig förr! Hålla igång så mycket som möjligt så kanske förlossningen närmar sig, hihi. Och ja, jag vet att bebisen kommer när den är redo - men det skadar ju inte försöka! Jag tycker det börjar bli dags nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0