nu är det fredagsmyyyyyys!

Fredag kväll! Idag blir det Idol-mys med min goa vän Hanna och en gigantisk påse godis. Ikväll ska visst den gamle Ace of base-räven Ulf Ekberg vara med i juryn. Och hörrni - jag har hans autograf någonstans i mina gömmor. Det är inte illa skulle jag vilja påstå! Han satt på en parkbänk med en glass i handen på torget hemma hos oss en gång för en herrans massa år sedan. Jag hade knappast en aning om vilka Ace of Base var, och definitivt inte att det var en kändis som satt där med glass runt munnen. Det hade däremot min kusin koll på, och vi knatade fram för att be om varsin autograf. Kändis som kändis liksom - vilket tio-åring kan motstå en flashig autograf när chansen ges?

Kommentarer
Postat av: systersoffan

mohahahaha



Det rä så rakt inte dåligt johanna.

Visste du att dom har nån sudio ute i stanumm typ, Ace Of Base.



Hoppas ni hade en trevlig kväll.

Har hanna ont i armen?

puss. S

2009-11-14 @ 18:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0