Tallriksmodellen enligt Daniel

Häromdagen skulle jag och Daniel åka iväg till Allum en sväng. Innan vi åkte fixade Daniel lite lunch åt mig (efter ett par månader med en gravidis har han liksom lärt sig att det inte är någon höjdare om hon ger sig iväg någonstans med tom mage!). Korv och makaroner stod på menyn. När jag kom ut i köket väntade detta på min tallrik:



"Om du inte orkar äta upp allt så får du slänga det.."

Om? Alltså visserligen äter jag liiite mer mat just nu, men det där är ju makaroner för en hel familj på fem-sex personer. Minst.

Han är bra på mycket min prins, men tallriksmodellen har han greppat sådär bra skulle jag vilja påstå.



Och nej, ingen tecken på bebis fortfarande. Fyra dagar över tiden nu. Skrutten koooooom!

Kommentarer
Postat av: myamia

min studiekompis har oxå gått över tiden. undra om ni har gått lika långt??? hoppas bebisen tittar ut idag. kram

2009-11-27 @ 10:17:44
URL: http://www.myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0