...

Tröttheten tog överhanden förra veckan, det blev inte mycket bloggat minsann. Men, ni måste förstås hänga med i svängarna. Här kommer en kort uppdatering:

  • Onsdagen bestod av ett besök hos barnmorskan. Skrutten var lika skenhelig som vanligt, och låg alldeles blickstilla under hela besöket. Man uppför sig fint bland främmande människor minsann!
  • I fredags hade jag bedömning på praktiken. Min "fröken" från skolan (som jag beskrev henne som för barnen) var där och inspekterade mig riktigt noga. Barnen var hur snälla och trevliga som helst (jag hade inte ens mutat dem innan, bara bett dem vänligt att de skulle vara extra snälla mot mig, annars kanske min stygga fröken bestämmer sig för att jag absolut inte får bli en skolfröken). Jag betedde mig precis som den käcka fröken jag är, lyckades svara på hennes kluriga frågor, och fick mängder med beröm från personalen på min praktikplats. Jag får nog lov att bli en lärare verkar det som! :)
  • Igår sprangs det i scrap-affärer med min söta vän Sofia. Vi har ett spännande (och kanske lite hemligt?) projket som skall färdigställas inom kort.
  • Idag myser jag hemma hos mina föräldrar. I eftermiddag ska vi hem till min kusin, och gosa med skruttens nya syssling som föddes förra veckan. Lycko oss! :)

På tisdag har jag tid för vaccinering. Håll era tummar och tår för att inget går snett. Jag kanske vaknar upp på onsdag morgon med både tryne och knorr!


Kommentarer
Postat av: sofian

tack gumman för lördagen. nu har vi allt satt fart känns det som. var hon fin?

puss och ha en bra vecka!

2009-10-18 @ 22:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0