snaaaart ledig!

Nu är min lilla komplettering inskickad. På tisdag har vi ett avslutande seminarium för kursen - och sen är jag helt ledig! Fattar ni vad skönt? :) Så om inte skrutten får för sig att förgylla vårt liv i förtid så har jag tre hela veckor på mig att fixa och dona här hemma. Och det behövs kan jag meddela! Först tänker jag ta tag i alla oavslutade måsten, sen ska jag scrappa för hela slanten! Häromdagen gjordes en altrad låda till skrutten - bild kommer snart, och nu ska jag göra ett par till tänkte jag. Ingen utav mina kära vänner som har ett par skolådor att skänka bort? Hojta till isåfall!

Hoppas ni får en härlig helg allihop, det tänker jag ha iallafall!


Kommentarer
Postat av: myamia

härligt! låter skönt att få lite hemmatid innan bebis kommer. hoppas den väntar lite till då ;) kram

2009-10-31 @ 20:33:22
URL: http://www.myamias.blogspot.com
Postat av: Annelie

Vad menas med skolåda?

En liten söt som det varit barnskor i?

Annars har vi en i stl 45 och en i stl 46.

Din lille bror köpte nya skor :)

Puss

2009-11-01 @ 10:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0