Ett litet kort!

Det blev inte så mycket scrap-tid igår som jag hade tänkt mig. Men ett litet kort hann jag med. Till Daniels mormor som blir 80 år idag.

Kortet är gjort utifrån en utmaning, en skiss skulle man skapa utifrån - och kortet skulle glittra på något vis. Mitt glittrar på siffrorna och på de små söta päronen (det ska väl föreställa päron, eller? Daniels mormor kommer bergis fråga, då vill jag ju inte vara pinig o svara fel!). Organza-banden är lite glittriga de med tycker jag allt!


Så var kom då utmaningen ifrån? Jo, igår ramlade jag lyckligtvis över en blogg där jag såg att det pågår ett party ute i bloggvärlden. Massor med scraputmaningar att sätta tänderna i! Nu kanske jag kan få lite scrap-inspiration äntligen! Jag återkommer snart med länk till bloggen där ni kan hitta just denna utmaning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0