Hjälp efterfrågas!

Nu, mina kära bloggläsare är det dags för er att hjälpa mig på traven i en tävling :) Som tack för att jag roar er så väldigt med mina inlägg!

Genom tidningen Mama´s hemsida kan man skapa sin egen saga, och vara med och tävla om 36 stycken barnböcker. Tänk vad glad min lilla knodd skulle bli om den fick vinna dem! Eller knoddens mamma till att börja med :) In på hemsidan, sök fram Johanna i topplistan med "Sagan om Otto" och rösta! :)

Och hörrni, jag har inte hittat på sagan själv, bara valt ett antal ord och titel - resten fixade sagogeneratorn åt mig!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Nu har du fått en röst från Borlänge. Jag hittade din blogg när jag slösurfade efter scrapbloggar och fastnade nått troligt för dina LO`s! Sen dess är jag fast i din härliga blogg. Må så gott och fortsatt trevlig helg önskar jag dig!

2009-09-27 @ 10:37:39
URL: http://ulltussen.blogg.se/
Postat av: faster kicki

Nu har jag röstat på din saga om Otto.

Tänk va ketchup är bra!!!



Kram

2009-09-30 @ 00:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0