Johanna hjärtan helgmorgnar!

Jag älskar helgmorgnar! (stavas det så?!?) Jag älskar känslan av att vakna på morgonen, och inse att det är lördag eller söndag, och att jag inte har bråttom iväg till något. Helgmorgnar i våran lilla familj innebär mysfrukost - med färska frallor i soffan, framför nyhetsmorgon. Jag njuter av varenda sekund. Och ser förmodligen ut som att jag aldrig varit nöjdare.

Bredvid mig i soffan sitter Daniel med ögonen på halv stång. Han smuttar lite på sitt kaffe, och gnager försiktigt på kanten av sin fralla. Han ser inte riktigt lika nöjd ut. Bergis önskar han att han fick ligga kvar i sängen ett par timmar till. Att han slapp äta frukost överhuvudtaget. Och framförallt; att han slapp kolla på sådan skit som nyhetsmorgon.

Jag skulle nog vilja påstå att detta är Daniels typiska frukost-look. Nu: Minus det långa håret, och ögonen om möjligt ännu lite tröttare.

Älskade du, tänk att just du skulle ha sån otur, och träffa en frukost-galen tjej!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Stackars Daniel!

Låt honom sova och väck honom till lunch!

2009-09-12 @ 15:59:44
Postat av: myamia

haha,.. min daniel är lite likadan. visst är det jobbigt ;)

2009-09-12 @ 18:06:45
URL: http://www.myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0