...

Det kändes minst sagt konstigt att lämna hemmet tillsammans härom kvällen, Daniel och jag, utan bebis. Fyra hela månader sedan sist! Men hur skönt och mysigt som helst förstås.

Min mamma och bror, som var hemma hos oss och vaktade en sovande Skrutt, hade det nog rätt ok de också. "Fy, vilket jobbigt barn att passa.." tyckte Skruttens mormor. "Inte ett pip har han gett ifrån sig!" Tur var väl det, så att hon vågar vara barnvakt igen ;)

Ikväll är Daniel iväg och spelar poker, och jag har haft två av mina favorit-tjejer här. Godis och massa skvaller, kan knappast bli bättre! Påskhelgen bjuder dessutom på en massa mysigt, jag ska njuta av att omges med mina nära och kära.

Kram, och en härlig påsk önskar jag er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0