Härliga fredag!

Från och med idag är det tänkt att jag och Skrutten ska klara oss ensamma på dagarna. Hittills känns det umgefär som vanligt (fast vi saknar pappan förstås!). Vi gick upp strax efter åtta, och sedan dess har den lilla gossen hunnit gnaga på i i stort sett alla sina saker i leksakslådan, kissat på vardagsrumsgolvet, och varit väldigt sugen på att smaka på min frukost (vilket han dessvärre inte fick, det får dröja ett par månader till).

Efter en timme tröttnade han dock på sin mammas sällskap, och ligger nu och sussar gott igen. Under tiden har jag städat badrummet (version light, kanske jag ska tillägga), druckit kaffe i fred, gluttat på nyhetsmorgon, och korvat i mig ett par jeans som jag inte använt sedan magen började svälla över.

Snart får både jag och Benjamin besök av kära vänner. Min kompis Cecilia kommer hit en sväng med sin lilla goding Melvin! Lite senare kommer även sötaste lillebrorn hit (han är dock inte så liten som jag föreställer mig längre, med skor som tar upp halva min hall). Det verkar bli en bra fredag med andra ord!



Foto på mig och Skrutten, för att göra min allra sötaste syster glad! För ett tag sen frågade hon varför det aldrig är några bilder på mig i bloggen. Daniel är inte så intresserad av att fota, söta du, that´s why! Igår hade vi dock en skön dag på stan med finaste Hanna och Carro, och Hanna passade på att fota mig och min lilla prins. Skrutten hälsar att han saknar sin moster, och längtar efter att hon ska komma hit och nypa honom i dubbelhakorna ;)

Ha en härlig helg allihop! Kram.


Kommentarer
Postat av: myamia

fin bild på er.

ibland brukar jag ge kameran till daniel... men det hjälper inte alltid ;)

2010-04-23 @ 11:02:25
URL: http://www.myamia.se
Postat av: frans

Ja igår var en himmlans trevlig dag och det var så mysigt när jag och lilla B myste ihop <3

men detta skulle väll bli en stående dejt nu, lr hur var det??!! ;D

puss

2010-04-23 @ 11:05:58
Postat av: carro

Så fina ni är goingar!!

2010-04-23 @ 17:05:29
Postat av: Annelie

Vad søta ni ær!

Vi ær i Korsør, har ætit god hotellfrukost och sticker snart, vidare mot tyskland.

Vi mår bra, fast det kænns lite konstigt att vara backpackers utan mål, nær man trodde man skulle nån helt annan stans. Hælsa båda våra lillprinsar!

Mamma

2010-04-24 @ 09:23:16
Postat av: Evelinaaaaa

vad fina ni är!!!! benjamin liknar erik, hihi! snart ses vi! looove

2010-04-25 @ 22:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0